Używasz przestarzałej przeglądarki internetowej. Proszę zaktualizuj swoją przeglądarkę dla zapewnienia poprawnego wyświetlania strony.

Przejdź do treści

Płatność

Płatność

Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU, Paylane oraz PayPal. Oferujemy następujące płatności:

a) szybki przelew internetowy: mTransfer, iPKO, Alior itp.
b) PayPal
c) karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express)
d) przelew tradycyjny

Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.
UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.

Czy moje dane płatności są bezpieczne?

Strona Elfi chroniona jest przez certyfikat SSL. Co to oznacza? Twoje dane osobowe, wgrane zdjęcia i numer karty kredytowej zabepieczone są specjalnym kodem, który uniemożliwia ich kopiowanie lub odczytanie.
Wszystkie dane użyte są jedynie w celu złożenia zamówienia.

Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
a) Na stronie płatności  zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
b) Kliknij ‘Bezpiecznie zapłać’.
c) Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘Wzór przelewu’.
Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
 
203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
 
502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

Zamów tutaj

Podaruj radość

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.